sobota, 11 maja 2013

Początek


Witam, do stworzenia tego bloga zmotywowała mnie moja dziewczyna. Mówiła że nie mam szans zdobyć więcej obserwatorów niż ona; czyli mam poprzeczkę zawieszoną jak na razie by zebrać 12 obserwatorów. Jednak nie wiem czy mi się to uda hah. Na tym blogu będę pisać posty o wszystkim co przyjdzie mi do głowy, czyli tematy tutaj będą coś różnorodne, jednak będę się starał by było ciekawie. No i mam nadzieje że uda mi się zebrać więcej niż 12 obserwatorów, by mieć ich więcej niż moja dziewczyna. Jak myślicie, jaka powinna być dla mnie nagroda jeśli rzeczywiście uda mi się mieć więcej obserwatorów niż ona? ;>

7 komentarzy:

  1. Proszę o nie spamowanie na moim wspaniałym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ah kochanie, dziękuje że napisałeś o mnie w poście!;* hahahhha

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem o czym mówisz, nie o tobie mowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. prawie napisałes!
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o nie reklamowanie swojego bloga tutaj.

    OdpowiedzUsuń